Κάν'το με γλώσσα ή πέρκα!

Λοιπόν μου αρέσει ο πλουραλισμός που αποκτά το μπλογκ στη θεματολογία του. Όχι μόνο ιστορίες αλλά και φωτογραφίες και βιβλία και ζαχαροπλαστική, σήμερα και συνταγή μαγειρικής. Απλή, γευστική και εύκολη!


Φιλέτο γλώσσας ή πέρκας σε κρασάτη σάλτσα.

- 1 ή 2 φιλέτα γλώσσας ή πέρκας (ή ακόμα και παγκάσιους).
- 1 μικρό ψιλοκομμένο κρεμμύδι.
- 1 με 2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες.
- 2 φύλλα δάφνης.
- 2 ποτηράκια κόκκινο κρασί.
- λίγο τριμμένο βασιλικό (1 κουτ. γλυκού)
- λίιιιγο αλάτι, πιπέρι, λίγο λάδι.
- φρέσκια ντομάτα (εγώ έχω τριμμένη απ' το καλοκαίρι στην κατάψυξη) αλλά στην ανάγκη βάζετε κονσέρβα.

Απ' το ψυγείο τα ψάρια κατευθείαν σε βαθύ τηγάνι να βράσουν μέσα στο ζουμί που θα βγάλουν. Μετά την πρώτη βράση τα αφαιρούμε, τα βάζουμε σε μια πιατέλα και στο ζωμό του τηγανιού προσθέτουμε όλα τα υλικά. Αφήνουμε τη σάλτσα να πάρει μια βράση και ξαναβάζουμε το ψάρι στο τηγάνι για 4 - 5 λεπτά ακόμα ώσπου να "τραβήξει" τη σάλτσα και αυτή να μειωθεί στο μισό, καθώς θα εξανεμιστούν τα υγρά και θα "δέσει". Η όλη διαδικασία δεν παίρνει πάνω από 15 λεπτά.
Στο πιάτο μετά με φρέσκο ψωμί... Η βουτιά στη σάλτσα θα είναι αξέχαστη... ειδικά γι' αυτά τα ψάρια που έχουν εντελώς ουδέτερη γεύση!

Σχόλια

  1. το ντεκόρ σου άριστο! όχι σαν κι εμάς που το πετάμε στο πιάτο και σε όποιον αρέσει!
    φτου φτου και στο πιάτο!
    ωραία ανάπαυλα κι αυτή ,δίνεις και λύσεις για απλά καθημερινά φαγητά ....δεν πιστεύω να μας βάλεις και χήνα Πεκίνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάπια είναι αν θυμάμαι καλά... Αλλά τώρα τι τα θέτε.. τι πάπια, τι χήνα. Σε χήνα έχω μόνο τον Μάρτιν απ' το "Θαυμαστό Ταξίδι του Νιλς Χόλγκερσον" της Σέλμα Λάγκερλεφ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κόκκινο κρασί και δάφνη... δεν χρειάζεται να ακούσω τίποτα άλλο
    για να αρχίσουν να μου τρέχουν τα σάλια :p'''
    φυσικά και κλασικά πάντα λίγος βασιλικός σχεδόν όπου μπαίνει ντομάτα...
    τουλάχιστον αυτό υποστηρίζω εγώ :ο)
    το κρασί παλιότερα δεν το χρησιμοποιούσα μάλλον επειδή δεν το έπινα...
    τελευταία όμως όλο μεθυσμένα μαγειρεύω :D
    -παγκάσιους καλύτερα όχι... δεν είναι ασφαλές νομίζω και πέρα από μια οικονομική λύση, δεν προσφέρει τίποτα ωφέλιμο πχ δεν έχει καθόλου από των ψαριών τα ωφέλιμα λιπαρά...

    ο πλουραλισμός τελικά μου αρέσει κι εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Bye, Bye Miss Orange Pie!

Οι κυρίες στην ακτή

Ήταν μια τέλεια μέρα...