Ο άνδρας που... (Λία IV)

Βρήκα το Ray's Bar χωμένο σ' ένα μισοσόκακο μεταξύ Αιόλου και Ερμού που δεν έπιανε το μάτι σου. Η ώρα περασμένη, ο κόσμος λίγος στο δρόμο, το προσπέρασα στην αρχή και έκανα για ένα τέταρτο κύκλους μέχρι να επιστρέψω στη σωστή είσοδο και να δω την παλιά ξύλινη επιγραφή, τη φωτισμένη ασθενικά που παρέπεμπε σε πανδοχείο από μυθιστόρημα της Τζέιν Όστιν. Άνοιξα τη βαριά, όπως αποδείχθηκε, πόρτα και βρέθηκα σε ένα παραλληλόγραμμο χώρο στον οποίο δέσποζε μια ξύλινη μπάρα αριστερά με προθήκες ποτών από πίσω και ψηλά ξύλινα σκαμπό από μπροστά. Το μαγαζί δεν είχε κόσμο. Ο μπάρμαν ήταν γύρω στα 40, με διαμαντένιο σκουλαρίκι στο αυτί, φτιαγμένος ήδη είτε από ποτό είτε από χόρτο - μάλλον χόρτο ήταν γιατί ένοιωσα να το μυρίζω - ο οποίος με κοίταξε αδιάφορα και συνέχισε τη δουλειά του που για τη συγκεκριμένη ώρα ήταν "κοιτάζω τον εαυτό μου στον απέναντι καθρέφτη και αναρωτιέμαι πόσο μοιραίος μπορώ να γίνω".
Πλησίασα, με τη σκέψη πως με είχε κοροιδέψει, πως δεν ήταν εκεί αλλά αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου. Πριν ανοίξω το στόμα μου, ο μπάρμαν θυμήθηκε πως οι Ντόριαν Γκρέι αυτού του κόσμου είχαν άσχημη κατάληξη και γυρνώντας προς εμένα - παρατώντας εντελώς τον καθρέφτη και τα είδωλα - μου είπε με αξιοσημείωτη ευφράδεια.
- Η κυρία Καραμανδάνη είναι στο σεπαρέ.
Το σεπαρέ ήταν ένα τραπέζι - το μοναδικό του μαγαζιού - το οποίο δεν είχα πάρει χαμπάρι στην αρχή, σφηνωμένο στο βάθος του παραλληλόγραμμου και δίπλα στην πόρτα που οδηγούσε στις τουαλέτες. Ήταν ένα τραπέζι με δύο καναπέδες ψηλούς οι οποίοι του έδιναν μια πολυτελή απομόνωση από το υπόλοιπο μπαρ. Εκεί καθόταν η Λία με τον ...Αδάμ.
Αυτό ήταν το πρώτο όνομα που μου ήρθε στο μυαλό μου σαν τον είδα στις σκιές και στα πορτοκαλοκόκκινα φώτα του Ray's Bar την ώρα που άκουγα την Τερέζ Μοντκάλμ στα ηχεία να γρατζουνάει τα γλυκά όνειρα που είναι φτιαγμένα έτσι ώστε κανείς να μην μπορεί να διαφωνήσει μαζί τους. Τον ονόμασα Αδάμ εξαιτίας του μήλου στο λαιμό του. Ήταν το μεγαλύτερο μήλο που έχω δει σε αρσενικό.
Η Λία κάπνιζε, δεν με είδε, δεν αιφνιδιάστηκε σαν με είδε και ας είχε περάσει καιρός από την τελευταία συνεύρευσή μας, στάση 69 και κάτι γωνία. Ο άνδρας με κοίταξε απ' την κορφή ως τα νύχια, μου έγνεψε με το βλέμμα κι έφερε στο στόμα του ένα More Menthol το οποίο με έκανε επιτόπου να τον αντιπαθήσω.
- Το αγόρι μου, είπε η Λία χαμογελώντας και ανοίγοντας την αγκαλιά της. Σηκώθηκε και με έπιασε από το λαιμό, με τράβηξε και με φίλησε σχεδόν στα χείλη πεταχτά. Μύριζε τζιν τόνικ και χόρτο. Η Λία είχε κέφια.
- Κάθισε μαζί μας αν δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις. Αν δεν έχεις παρέα, είπε γελώντας την ώρα που καθόταν πάλι στη θέση της.
- Η παρέα μου τυχαίνει να είσαι εσύ Λία. Εσύ με κάλεσες εδώ.
Δεν είχα όρεξη για πολλά, πολλά και είχα σκοπό να το κάνω σαφές από την αρχή της συνάντησης.
- Ναι αλλά φαντάσου τι θα γινόταν, αντιγύρισε εκείνη, αν την ώρα που ερχόσουν εδώ, γνώριζες μια όμορφη κοπέλα και η ροή του χρόνου και των γεγονότων σε απέτρεπαν από το να είσαι εδώ μαζί μας! Φαντάσου να ήσουν τώρα στο δρόμο για το αεροδρόμιο με τη γυναίκα της ζωής σου και να πέρνατε ένα αεροπλάνο με προορισμό τον κόσμο! Θα ξεχνούσες αυτόματα τη Λία και θα τη θυμόσουν μία εβδομάδα μετά αφού θα είχες ξεμεθύσει απ' τις αναθυμιάσεις του κορμιού της!
- Ω Χριστέ μου.
Δεν το είπα δυνατά. Το έδειξα μάλλον, περνώντας τα χέρια μου αργά στα μαλλιά μου και κρατώντας το κεφάλι μου!
- Τι θα πιεις αγόρι; Άσε ξέρω. Άντον, μπύρα! Βαρελίσια! Μεγάλο ποτήρι!
Η μυρωδιά της μέντας από το τσιγάρο του συνδαιτημόνα της με αναγούλιασε. Έβγαλα από την τσέπη μου ένα τσαλακωμένο πακέτο με άφιλτρα Καρέλια, έβγαλα ένα ταλαιπωρημένο τσιγάρο και το άναψα. Μμμμ, επήλθε μια ισορροπία!
Η Λία φορούσε ένα σκούρο μπλε φόρεμα με χρυσές απολήξεις που σχεδιαστικά έμοιαζαν με μαιάνδρους, τρία, τέσσερα κολιέ στο λαιμό και μεγάλα σκουλαρίκια τα οποία κατέληγαν στη μορφή της Μπέτυ Μπου. Ήταν τέλεια μακιγιαρισμένη, έλαμπε ολόκληρη - σε αυτό μάλλον βοηθούσαν το χόρτο και το αλκοόλ - και είχε πάρει μια άνετη στάση στον καναπέ, καπνίζοντας ένα τσιγάρο, έχοντας και τους δύο άνδρες της παρέας στο απόλυτο οπτικό της πεδίο.
Έδειξα αδιόρατα με το δάχτυλο το φόρεμα.
- Το έπαιζες τουρίστρια στην Πλάκα;
Υποκρίθηκε την ξαφνιασμένη. Ακολούθησε την πορεία του δαχτύλου μου και κοίταξε τον πλούσιο κόρφο της!
- Α! Για το φόρεμα λες; Ναι! Πάω στην Πλάκα και σπάω πλάκα με τους απελπισμένους καταστηματάρχες της κρίσης! Προσπαθούν να ξεπεράσουν το γεγονός πως σπάνια θα βρουν κορόιδα πια για να τους πουλήσουν ταιβανέζικα τσολιαδάκια προς πενήντα ευρώ το ένα! Έχουν γίνει αρκετά συνεργάσιμοι τολμώ να πω. Να σκεφτείς πως αυτή τη δημιουργία την αγόρασα μόλις 15 ευρώ!
- ΑΥΤΗ τη δημιουργία. Μάλιστα...
Ο Άντον έφερε ένα μεγάλο ποτήρι Μύθο.
- Στο μύθο σου Λία Καραμανδάνη, είπα σηκώνοντας το ποτήρι και πίνοντας δύο γερές γουλιές.
Μου ανταπέδωσε με ένα ηχητικό σκαστό φιλί την ώρα που το βλέμμα της αναρωτιόταν "σ' έχω πάρει εσένα ή όχι; Α ναι, σε έχω πάρει και μ' έκανες να χύσω και τρεις φορές βρωμόπαιδο. Ή μήπως ήταν τέσσερις;"
Ο Αδάμ άναψε άλλο ένα τσιγάρο μέντας, γύρισε την πλάτη του στον τοίχο και έμεινε εκεί κλείνοντας τα μάτια. Τώρα που τον έβλεπα καλύτερα, ήταν γύρω στα 50 - 52, εξαιρετικά αδύνατος, με πρόσωπο που σίγουρα είχε επιτυχίες στο παρελθόν. Γκριζογάλανα μάτια που θύμιζαν σιβεριανό χάσκι, χείλη σαρκώδη, λακάκι στο πηγούνι, ασημένια μαλλιά πλούσια να φεύγουν κυμματιστά με μια φυσική χωρίστρα στη μέση. Και εκείνο το μήλο. Τεράστιο! Λες και είχε καταπιεί ένα φιρίκι ή κάτι τέτοιο και του είχε σταθεί στο λαιμό.
-΄Ηθελα να σε γνωρίσω στο φίλο μου. Θα τον εκτιμήσεις.
Δεν απάντησα.
- Σου παρουσιάζω τον άνδρα που έχει πηδήξει πάνω κάτω 3000 γυναίκες!
Η Λία έγειρε πίσω με ένα τζιν τόνικ στο χέρι αναμένοντας τις αντιδράσεις μου. Ο Αδάμ παρέμεινε σιωπηλός με τη στάχτη το μενθόλ τσιγάρο να είναι έτοιμη να πέσει στο παντελόνι του.
Έγειρα κι εγώ πίσω στο κάθισμα, πίνοντας την μπύρα μου και κοιτάζοντάς τους αδιάφορα. Η ματιά μου έκανε βόλτες στα πρόσωπά τους.
- Δεν θα πεις κάτι; Η Λία έσπασε τη σιωπή κοιτώντας με ερευνητικά.
- Τι να πω; Συγχαρητήρια!
- Δεν θέλει τα συγχαρητήρια σου. Θέλει να γράψεις την αυτοβιογραφία του. Για την ακρίβεια, εγώ τον έπεισα γι' αυτό. Του είπα πόσο καλός είσαι στο γράψιμο και πως μπορείς να αποδώσεις ρεαλιστικά το συναίσθημα χωρίς να καταφύγεις σε υπερβολικές περιγραφές.
Άναψα δεύτερο τσιγάρο. Η Λία έσκυψε συνωμοτικά προς το μέρος μου.
- Και να σου πω και το πιο ωραίο; Δεν συγκαταλέγομαι στις 3000 γυναίκες του.
 Έπεσε πάλι προς τα πίσω χαμογελώντας, αφήνοντάς με να χωνέψω το μυστικό της.
- Αν θέλεις ρεαλιστικά το συναίσθημα και όχι υπερβολικές περιγραφές μιλάς με λάθος άνθρωπο. Μπορείς να καλέσεις κάποιον φτασμένο. Ο Ίων Κρανιώτης είναι ρεαλιστής στο γράψιμο. Βραβεύτηκε και από το κράτος. Αν πάλι θέλεις κάτι πιο ροζ θα σου πρότεινα καμιά δεκαριά ονόματα. Η Άρτεμις Μαστραπά παραδείγματος χάριν κάνει θραύση αυτή την περίοδο στη λογοτεχνική κοινωνία της παραλίας με το "Οι Κύκνοι χόρεψαν σουίνγκ". Φαντάζομαι πως δεν τίθεται θέμα χρημάτων...
- Τι έγινε; Το παίζεις έξυπνος τώρα;
Επιτέλους, γκολ. Ο τσαμπουκάς είχε σπάσει.
- Δεν παίζω τίποτα. Κάνουμε μια κουβέντα και αυτό είναι όλο αγαπητή Λία.
- Άσε τα αγαπητή σε μένα. Την τελευταία φορά ήμουν η πουτάνα σου!
- Χμ... Έτερον εκάτερον...
- Οι γυναίκες είναι σαν τις μύγες. Με την ίδια άνεση που κάθονται στη ζάχαρη, μπορούν να καθίσουν και στα σκατά.
Ο Αδάμ είχε μιλήσει!
Η φωνή του ήταν αισθησιακή. Μιλούσε τονίζοντας τις λέξεις μ' έναν περίεργο τρόπο, με εξαιρετική άρθρωση και ευγένεια. Παρ' όλα αυτά τα μάτια του παρέμεναν κλειστά!
- Ξέρετε αγαπητέ γιατί συνουσιάστηκα με τόσες γυναίκες;
Η Λία με κοίταξε χαμογελώντας με τα μάτια της να πετάνε φωτιές. Ο γκουρού της, είχε αποφασίσει να μιλήσει και αυτό έδειχνε να τη χαροποιεί ιδιαίτερα. Ο Αδάμ δεν περίμενε να του απαντήσω.
- ...Γιατί δεν τις είδα ως μουνιά. Τις είδα ως μοναδικές ξεχωριστές υπάρξεις. Από την πιο άσχημη έως την πιο όμορφη, σύμφωνα πάντα με τα ανόητα στερεότυπα, προσπαθούσα να ανακαλύψω από την κουβέντα μαζί τους ποιες ήταν διαμάντι και ποιες κάρβουνο. Από εκεί και πέρα το να βρεθείς μέσα τους δεν είναι δύσκολο, πιστέψτε με. Το σεξ είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο.
- Χμ... αυτό που είπατε για τη ζάχαρη και τα σκατά...
- Δεν το είπα εγώ αγαπητέ. Το έγραψε κάποιος για να έχω την ευχέρια να το λέω εγώ και να σας εντυπωσιάζω. Και να φανταστείτε ήταν ομοφυλλόφυλος. Γι' αυτό και μπορούσε να τις καταλάβει. Αν δεν καταλάβεις μια γυναίκα δεν πρόκειται να την κατακτήσεις. Και ο τρόπος δεν είναι ο ίδιος κάθε φορά ξέρετε.
- Δηλαδή;
Τράβηξε μια γενναία ρουφηξιά, άνοιξε τα μάτια και με κοίταξε την ώρα που έσβηνε το τσιγάρο του στο τασάκι.
- Άντον, ένα Τζιμ Μπιμ ακόμα!
- Γουστάρω, φώναξε η Λία. Ντέφι! Να γίνουμε ντέφι!
- Λες και δεν είσαι! Δεν μπόρεσα να κρατηθώ.
Ο Αδάμ γύρισε προς τη Λία και της έπιασε τρυφερά το χέρι, αφήνοντας τη ματιά του να πλανηθεί πάνω της λες και την έβλεπε για πρώτη φορά μετά από χρόνια απουσίας.  Την κράτησε το χέρι μέχρι να έρθει ο Άντον με το ποτό.
- Αγαπητέ μου, ο δρόμος για την καρδιά μιας γυναίκας περνάει από το μυαλό της και από την κλειτορίδα της. Ενίοτε περνάει και από τα δύο μέρη ταυτόχρονα. Εκεί μιλάμε για autoban!
- Δηλαδή;
- Δηλαδή για τον τελειότερο δρόμο που μπορεί να υπάρξει. Να ικανοποιείς κλειτορίδα και υπόφυση; Φιουυυυ! Σφύριξε με θαυμασμό φέρνοντας το ποτήρι στο στόμα.
- Η συζήτηση καταντά πολύ κλισέ. Κάτι άλλο έχετε να μου πείτε;
Η Λία γούρλωσε τα μάτια της και με μια αστραπιαία κίνηση που τσίμπησε το γόνατο. Πόνεσα.
- Έι... Πονάει! Πας καλά;
Ο Αδάμ αδιαφόρησε για τη μικρή μας αψιμαχία.
- Πιστεύετε αγαπητέ πως ο κάθε άνθρωπος μπορεί να κάνει καλό σεξ;
- Εξαρτάται τι εννοείτε.
- Εννοώ ποιοτικό σεξ, από εκείνο που θες μετά τρία τσιγάρα να συνέλθεις, ή μια πίτσα ολόκληρη ή ένα μπέρμπον ή μια σαμπάνια παγωμένη. Εκείνο το παθιασμένο που τρίζει τους τοίχους και τη στέγη, εκείνο το βρώμικο που πίνεις τα υγρά του άλλου και πάλι διψάς, εκείνο το ήρεμο που όλοι οι ωκεανοί του κόσμου χύνονται στα μάτια του εραστή σου και από εκεί, πάνω σου.
- Αχ, καύλωσα τώρα!
- Λία!!!
- Είχα μια ερωμένη ξέρετε που της άρεσε να καταπίνει το σπέρμα μου. Πάντα όμως, πάντα, μετά από πέντε λεπτά ζητούσε ένα ποτήρι νερό.
- Δε νομίζω πως είχε πρόβλημα με τη γεύση.
- Σίγουρα όχι. Αν είχε θα το έπινε ευθύς αμέσως για να καθαρίσει το στόμα της ή δεν θα τα κατάπινε, τόσο απλά.
- Τότε;
- Μου είπε πως το σπέρμα μετά από λίγο της έφερνε καούρα στο στομάχι και πως το νερό τη βοηθούσε. Δεν ήταν απίστευτα τρυφερό αυτό; Είναι σαν να λες, με πειράζει το κρεμμύδι στη σαλάτα και όμως θα το φάω γιατί μου αρέσει.
- Αν το λέτε εσείς...
- Μαζέψου!
- Τι έκανα πάλι;
- Έχεις πολλά να μάθεις απ' αυτόν. Και στη θέση σου θα είχα βγάλει ήδη μια κόλα χαρτί και θα κρατούσα σημειώσεις!
Ήθελα επειγόντως άλλη μια μπύρα. Όχι, ήθελα να φύγω από εκεί το συντομότερο. Ο Αδάμ όμως είχε άλλη άποψη.
- Κάθε φορά η αίσθηση που σου δίνει ένα φιλόξενο αιδοίο είναι μοναδική αγαπητέ. Μπορεί να μοιάζει αλλά δεν είναι ποτέ ίδια. Έστω και για ένα εκατομυριοστό, είναι διαφορετική. Αρκεί να μάθεις να το "ακούς" με τον καιρό. Να το "ακούς" να πάλλεται πάνω στο όργανό σου. Εκείνη την ώρα η καρδιά της γυναίκας μετατοπίζεται. Πάει εκεί κάτω. Στο χέρι σου είναι αν θα πάθει ανακοπή ή αν θα επιστρέψει άπραγη στη θέση της.
- Για να το συντομεύσουμε λίγο και επειδή δεν έχω καταλάβει τι θέλετε από μένα, μπορώ να μάθω τι ξεχωριστό έχει το πήδημα με 3000 γυναίκες πέρα από το προφανές του αριθμού;
- Στην ουσία τίποτα. Μια ματαιότητα είναι. Πέρα από το προφανές της ικανοποίησης την ώρα που συνέβαινε και ορισμένων καλών αναμνήσεων σήμερα που κάνουν ακόμα το αγόρι μου να σηκώνεται με χάρη.
Η Λία είχε δακρύσει.
Εγώ είχα μείνει άφωνος. Δεν ήξερα πλέον τι δουλειά είχα εκεί.
Ο Αδάμ ήπιε μονορούφι το υπόλοιπο ποτό του και σηκώθηκε απ' το τραπέζι.
- Αγαπητή μου, να σε πάω σπίτι;
- Όχι καλέ μου. Θα πάρω ταξί. Θέλω να μείνω λίγο μόνη με τον φίλο μας εδώ για να του εξηγήσω ορισμένα πράγματα για σένα που φαίνεται πως δεν μπορεί να αντιληφθεί. Όση ώρα τα έλεγε αυτά σκούπιζε τα μάτια της με ένα χαρτομάντηλο προσέχοντας να μην χαλάσει το μακιγιάζ της.
- Καλή μου, ο κάθε άνθρωπος χρειάζεται το χρόνο του. Ας μην πιέζουμε τα πράγματα.
Μιλούσαν για μένα λες και ήμουν ο αόρατος ηλίθιος της παρέας. Το τραγικό ήταν πως αισθανόμουν έτσι.
Ο Αδάμ της φίλησε το χέρι, έγνεψε σε μένα ευγενικά και αποχώρησε.
- Καλό βράδυ αγαπημένε μου! Θα τηλεφωνηθούμε!
Ήπια κι εγώ την τελευταία γουλιά της μπύρας μου και ετοιμάστηκα να φύγω.
- Που πας;
- Καλά περάσαμε αλλά μαζί πέρασε και η ώρα.
- Με καύλωσε ο πρόστυχος!
- Ναι ε; Εμένα πάλι καθόλου.
- Θες να με γλείψεις; Εδώ; Στο κάθισμα;
- Ε;
- Έξι. Ο Αντουάν είναι γκέι δεν έχει πρόβλημα. Έλα, μόνοι είμαστε. Έλα, σε θέλω.
Σηκώθηκα απ' το τραπέζι.
- Όπως λέει και ο φίλος σου, ο γκουρού του σεξ, μια ματαιότητα είναι. Σκέψου το!
Το ποτήρι της μπύρας έσκασε στα πόδια μου, το ουρλιαχτό της Λίας έκανε τα μπουκάλια του μαγαζιού να τρέμουν, πρόλαβα να βγω στο δρόμο.

Ανάσα...






Σχόλια

  1. προβληματίστηκα αγαπητέ Αρμάντ (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί προτίμησα αυτό το όνομά σας...) αλλά δεν είναι αυτός ο προβληματισμός μου :)
    προβληματίστηκα λοιπόν... γιατί πήγατε σε αυτό το ραντεβού και τι είδους τύχη θέλατε να δοκιμάσετε...
    συγνώμη, όχι εσείς, για τον πρωταγωνιστή της ιστορίας μιλώ :)

    βέβαια ο κύριος προβληματισμός μου είναι για το χαρτομάντηλο!!!
    πως να αισθάνεται άραγε ένα χαρτομάντηλο αφού ήδη έχει χρησιμοποιηθεί και έχει πεταχτεί...?

    ουφ ζέστη απόψε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζέστη χθες, καύσωνας σήμερα... τι τα θέτε Σείριε... Κόλαση!!!

      Διαγραφή
    2. μα το περίμενα Αρμάντ!!! χαχαχαχαχα
      αν ξανατελειώσω σχόλιο εδώ με ζέστες ή οτιδήποτε άλλο να μου κάνετε piercing στην μύτη :)))))
      βέβαια τον πρωταγωνιστή που να τον βρεις για να απαντήσει... αλλά να...είναι που δεν θα μάθω ποτέ για την ψυχολογία του χαρτομάντηλου :)))))))

      Διαγραφή
    3. Αρχίζω να τρομάζω. Μου λέτε δηλαδή πως η ανάγνωση των κειμένων μου σε συνδυασμό με τον καύσωνα αποτελεί θανατηφόρο συνδυασμό; Μήπως να το γυρίσω σε αγγελοπουλικού κινηματογραφικού ύφους γραφή;;;

      Διαγραφή
  2. Α πα πααα...
    Τον θέλει σαν τρελή η Λία τον συγγραφέα.
    Κι αυτός την θέλει, αλλά δεν το γνωρίζει ακόμα.
    Γιατί όχι άλλωστε;
    Είναι πληθωρική γυναίκα ως χαρακτήρας η Λία.
    Μου είχε λείψει.

    ΥΓ. Καρέλια. Μόνο Καρέλια. Ανέκαθεν. Όχι άφιλτρα. Ποτέ. Την κασετίνα, την άσπρη, την παλιά, την παραδοσιακή. Μόνο αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπαθάτε με αγαπητή αλλά τα κλασικά Καρέλια εχουν ανυπόφορη μυρωδιά! Από εκεί και περα συμφωνώ με το Απαπά!

      Διαγραφή
    2. Σας συμπαθώ, μα αγαπώ και τα Καρέλια μου!!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα..

    τελικά οι ιστορίες με την Λία
    είναι καταδικασμένες να μου είναι αντιπάθείς!
    στη λογική οτι μου είναι αντιπαθής η ίδια..
    δεν είναι το αρνητικό πρότυπο
    δεν είναι καθαρά αυτό που με ενοχλεί
    είναι οτι πασχίζω να της βρω αυθεντικότητα-
    είναι ο τύπος της γυναίκας της δήθεν χαλαρής και ικανοποιημένης
    που στο βάθος είναι εντελώς στερημένη, καταπιεσμένη,
    κατεστραμένη και ανειλικρινής βέβαια.

    όσο για την ατάκα
    "Οι γυναίκες είναι σαν τις μύγες. Με την ίδια άνεση που κάθονται στη ζάχαρη, μπορούν να καθίσουν και στα σκατά."
    εύχομαι πραγματικά να μην είστε συλλέκτης!
    από λέξεις κενές νοήματος
    από νοήματα κενά αξίας
    έχουμε πήξει!

    αν και μισώ να το κάνω
    και βρίκω και τις 'αντιπαραθεσεις' τέτοιου είδους
    φτηνές εξίσου
    δες αυτό..

    Οι άντρες είναι σαν τις μύγες. Με την ίδια άνεση που κάθονται ΣΤΑ σκατά, μπορούν να καθίσουν και ΣΤΗ ζάχαρη.

    και τώρα έλα να ψάξουμε κι εδώ την ουσία, να συγκρίνουμε..
    και γενικώς να φιλοσοφήσουμε μπρος σε αυτό το μνημείο της διανόησης :p

    δεν μιλώ προσωπικά
    αναφέρομαι στον ήρωά σας
    απλώς δεν καταδέχομαι να του απευθύνω το λόγο :p

    καλό απόγευμα Ρεϊμόντ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σίγουρα έχει τα προβλήματά της η Λία αγαπητή. Αλλά έχει βουτήξει και στα βαθιά αρκετές φορές. Αν μη τι άλλο έχει ένα τσαγανό.
    Η ατάκα στην οποία αναφέρεστε είναι μια ατάκα που αφορά σε μια κατηγορία γυναικών που υφίστανται. Γενικεύεται μέσω της λογοτεχνικής αδείας. Αλλά δεν τίθεται θέμα φιλοσόφησης εδώ. Μια ατάκα είναι ενός συγκεκριμένου ανθρώπου.
    Και να θέλατε να μιλήσετε στον ήρωα αγαπητή δε νομίζω πως θα απαντούσε... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μονο τσαγανό που έχει η Λία είναι πώς θα υποβιβάσει πρώτη αυτή τον εαυτό της
      για να μην την προλάβουνε οι άλλοι.. πόσο τσαγανό είναι αυτό το τσαγανό,
      το κρίνεις..

      η ατάκα στην οποία αναφέρομαι είναι μία μπούρδα που βρέθηκε στο κείμενό σας
      επειδή κάποιος την είπε και εσείς την ταιριάξατε υπέροχα στο στόμα του ήρωά σας, που και αυτός ένας μπούρδας είναι.. φαντάζομαι δε, πως τον δημιουργήσατε ακριβώς με την επιδίωξη να μου φανεί μπύρδας, οπότε δεν τίθεται θέμα να με παρεξηγήσετε, για τον θεό..!

      επιτρέψετέ μου ακόμα την μικρή διαστροφή να 'συνομιλώ' με τους ήρωες που συναντάω ως αναγνώστρια.. ή και να τους απαξιώνω ;)

      καλό ξημέρωμα να έχουμε!

      Διαγραφή
    2. Όλα είναι ζήτημα προσωπικής θεώρησης των πραγμάτων αγαπητή. Και κάθε άποψη σεβαστή. Προσωπικά με εντυπωσιάζει το γεγονός πως τη Λία (αν κρίνω από τα σχόλια) ή τη λατρεύουν (οι αναγνώστες) ή την απεχθάνονται. Αυτό σημαίνει πως πέτυχε η περσόνα που ήθελα να "χτίσω".
      Οι ήρωες από την άλλη είναι κομμάτια του παζλ της ιστορίας. Η αντίληψη του καθενός γι' αυτούς είναι σεβαστή και υπολογίσιμη! Όπως και η εξύψωσή τους ή απαξίωσή τους θεμιτή.
      Για μένα είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή αυτή, να... γεννάνε συναισθήματα στον αναγνώστη, είτε θετικά, είτε αρνητικά. Σημαίνει πως δεν γράφω τσάμπα...

      Διαγραφή
  5. Μα όπως είδατε αγαπητή, το "κλισέ" της συζήτησης το τόνισε πρώτος απ' όλους ο αφηγητής. Από εκεί και πέρα μου άρεσε η άποψή σας για τα σκατά. Ω ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σιχαίνομαι τη Λία αλλα λατρεύω αυτό τον σύγχρονο Δον Ζουάν γιατί ξέρει τόσο καλά τις γυναίκες που την ώρα που τον διάβαζα είχα μια περίεργη διάθεση να κάνω κι εγώ ένα piercing όχι βεβαίως στη μύτη...
    Το'χω ξαναπεί: Zέστη και υγρασία είναι ανυπόφορος συνδυασμός και πρέπει να αποφεύγεται... Λυπηθείτε μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σας λυπηθώ αγαπητή Λιακάδα; Μα περνάμε τόσο ωραία!!! Τις ευχές μου για ένα όμορφο ΣΚ.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα σας! απολαμβάνω τις στιχομυθίες! έχω πολλές απορίες
    αλλά όχι και την διάθεση να αφαιρέσω την γοητεία τους εξηγώντας τις όλες :p

    Λιακάδα μου όμως, λες:
    'σιχαινομαι τη Λία αλλά λατρεύω αυτό το σύγχρονο..'

    -με τη δική μου ματιά- Διογένη! :)

    και η απορία μου είναι η εξής:
    πώς το κάνεις;
    να έχεις εκ διαμέτρου αντίθετη στάση
    απέναντι σε δύο χαρακτήρες
    που δεν συγκρούονται πουθενά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαζέψτε με αγαπητέ Ρεϊμόντ,
    γιατί εγώ θα επανέλθω στον σχολιασμό
    κι ας έχουμε περάσει σε επόμενη ανάρτηση!

    μα είναι ανακόλουθο να διαβάζω αυτά τα λόγια

    "Εννοώ ποιοτικό σεξ, από εκείνο που θες μετά τρία τσιγάρα να συνέλθεις, ή μια πίτσα ολόκληρη ή ένα μπέρμπον ή μια σαμπάνια παγωμένη. Εκείνο το παθιασμένο που τρίζει τους τοίχους και τη στέγη, εκείνο το βρώμικο που πίνεις τα υγρά του άλλου και πάλι διψάς, εκείνο το ήρεμο που όλοι οι ωκεανοί του κόσμου χύνονται στα μάτια του εραστή σου και από εκεί, πάνω σου."

    από το στόμα κάποιου που έχει πάει με 3000 γυναίκες!
    δεν το δέχομαι :p
    κάντε σας παρακαλώ τα μαθηματικά
    και θα το δείτε...

    αυτός ο άνθρωπος δεν γνώρισε ποτέ του τί θα πει ποιοτικό σεξ!
    και αν το γνώρισε μία στο εκατομμύριο, ήταν κάποτε
    και από τότε το ψάχνει...
    ανεπιτυχώς πάντα, αν κρίνω από τις επιλογές του!

    το ποιοτικό σεξ απαιτεί την συμμετοχή ολάκερης της ύπαρξής σου
    και όχι μόνον της δικής σου!
    απαιτεί δύο κορμιά λοιπόν που έχουν διψάσει
    για τις ενδορφίνες ενός συγκεκριμένου χημικού συνόλου..
    και όχι για οποιαδήποτε σάρκα του άλλου φύλλου...
    απαιτεί δύο μυαλά που έχουν τρέξει μαζί πολλά χιλιόμετρα
    παίζοντας, ταξιδεύοντας, ανταγωνιζόμενα, συγκρουόμενα και συμπορευόμενα...
    απαιτεί δύο καρδιές που έχουν αγαπήσει!
    δεν υπάρχει ποιότητα του τύπου που προσπαθεί να εκφράσει
    με τους ωκεανούς του κόσμου να χύνονται στο βλέμμα του συντρόφου
    χωρίς συναίσθημα.
    απαιτεί δύο ψυχές που έχουν λαχταρήσει,
    που έχουν προλάβει να μοιραστούν την πλήρη αποδοχή, την απόλυτη παράδοση
    τον πόνο και τον φόβο της απώλειας..
    προσφάτως συζητούσα με μία γιατρό για την ψυχή.. δεν είναι κάτι άυλο, που δεν υπάρχει.. βρίσκεται στο σώμα μας, στα νεύρα, στις ορμόνες μας...

    Ποιοτικό σεξ είναι εκείνο που ερεθίζει τους δακρυγόνους αδένες σου,
    που σε κάνει να χύνεις ποτάμια έκστασης και ζωογόνου πόνου,
    που καθαρίζει, αποτοξινώνει ολόκληρη την ύπαρξή σου,
    που σου χαρίζει τον κορεσμό και την ατελεύτητη όρεξη για ζωή ταυτόχρονα,
    που σε παραδίδει στα αστέρια
    καθώς η εγκλωβισμένη ενέργεια του πόθου των εραστών τρυπάει το ταβάνι
    και πλυμμηρίζει το σύμπαν...
    και έπειτα, περπατώντας στη νύχτα, σε τυλίγει και πάλι η αόρατη βροχή του
    και ζητάς ξανά και ξανά το ίδιο σώμα που σε τρέφει..
    και κανένα άλλο!

    μα όλα αυτά απαιτούν συναίσθημα και κόπο
    απαιτούν Χρόνο!!!

    και προσωπική μου άποψη είναι πως
    ο μόνος τρόπος να το γνωρίζει αυτό ο ήρωας του διηγήματος
    είναι μόνο μέσω της αποτυχίας του...

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σας απαντήσω όπως και στο προηγούμενο σχόλιο... Όλα είναι ζήτημα προσωπικής θεώρησης των πραγμάτων αγαπητή. Και κάθε άποψη σεβαστή. Καλημέρα σας και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
    2. και εγώ τότε θα σας πω πως υπεκφεύγετε της συζήτησης :p
      καθώς δεν αντιλαμβάνομαι την έτερη άποψη
      και επιθυμούσα να διαφωτιστώ..

      εγώ εκείνο που λέω, που θεωρώ δηλαδή
      είναι οτι ο ήρωας στην πραγματικότητα δεν εχει δικαίωμα να έχει άποψη
      τουλάχιστον για το θέμα από την πλευρά που επέλεξε να το πιάσει!

      εξάλλου κάθε ήρωας μεταξύ άλλων δεν αποτελεί και την αφορμή για την όποια κουβέντα, είτε μεταξύ μας είτε και με τον ίδιο τον δημιουργό του;
      αν βέβαια διαθέτει τον χρόνο.. που από ό,τι καταλαβαίνω σας είναι πολύτιμος :)

      καλή συνέχεια λοιπόν..
      καλό Σ/Κ και σε εσάς :)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή το θέμα τίθεται από εσάς και από τον ήρωα σε διαφορετική βάση. Ο ήρωας είναι αυτός που έχει κάνει ΣΕΞ με αυτές τις γυναίκες. Δεν μίλησε πουθενά για έρωτα και για σεξ μέσω αυτού. Υπάρχουν ξέρετε και οι περιπτώσεις που μπορείς να αισθανθείς όμορφα με έναν άνθρωπο χωρίς να έχεις διανύσει τα πολλά χιλιόμετρα που αναφέρετε. Επίσης η ποιότητα είναι κάτι εντελώς αντικειμενικό και διαμορφώνεται με τα δεδομένα του καθενός. Γι' αυτό και σας είπα πως κάθε άποψη είναι σεβαστή.

      Διαγραφή
    4. η ποιότητα είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό.. θέλατε προφανώς να πείτε..

      φυσικά.. το να ζει κάποιος σε ένα διαμέρισμα και να το έχει μέσα στην μπίχλα για παράδειγμα αλλά κάποια στιγμή αποκτησει μία τηλεόραση πλάσμα και την βάλει απέναντι από την μοναδική ξηλωμένη πολυθρόνα.. σαφώς και θα το θεωρήσει ποιότητα!!!

      και επίσης είναι σαφές πως το θέμα τίθεται σε εντελώς διαφορετική βάση από τον ήρωα.. αυτός ο ήρωας όμως είναι που θεωρεί την ζωή που έκανε τόσο ποιοτική σαν την τηλεόραση πλάσμα (μια πλασματική πραγματικότητα έζησε.. αν την έζησε δηλαδή γιατί μία γυναίκα ανά 3-5 μέρες παραείναι τραβηγμένο :p)
      που απαιτεί να μείνει μνημείο για τις επόμενες γενιές η αυτοβιογραφία του!!

      αυτός ο ήρωας λοιπόν που στηρίζεται πράγματι σε εντελώς διαφορετική βάση
      χρησιμοποιεί έννοιες όπως
      'κατανοώ μια γυναίκα' (για την καούρα θα το είπε :p)
      'κατακτώ μία γυναίκα'!
      και κυρίως "ο δρόμος για την καρδιά μίας γυναίκας".....

      και επειδή είμαι μία γυναίκα
      δικαιούμαι να έχω άποψη για τα λεγόμενά του
      και την φαντασιοπληξία του! :)

      Είναι κάτι περισσότερο από βέβαιο οτι μπορείς να αισθανθείς όμορφα
      με έναν άνθρωπο χωρις να έχεις διανύσει τα χιλιόμετρα...
      αρκεί και οι δύο να κυκλοφορείται σε συσκευασία και μυαλό
      ενήλικα!!!

      Ευχαριστώ που επιστρέψατε :)

      Διαγραφή
    5. έχετε δίκιο.... υποκειμενικό. Το γεγονός πως απορρρίπτετε και δεν σας αφορά αυτή η κατηγορία ανθρώπων είναι κατανοητό. Δεν παύει όμως να υπάρχει αυτή η κατηγορία και ανδρών και γυναικών. Κακώς προσπαθείτε να τους κατανοήσετε όπως λέτε. Δεν σας αφορούν. Λέτε πως είστε γυναίκα και έχετε δικαίωμα για τα λεγόμενά του και τη φαντασιοπληξία του. Οκ. Υπάρχουν όμως και γυναίκες που δεν τον βλέπουν έτσι. Τόσο απλά είναι τα πράγματα... :)

      Διαγραφή
    6. Επίσης το να χαρακτηρίζουμε ανήλικο ή όχι κάποιον επειδή δεν συμφωνεί με την άποψή μας, ειδικά στο θέμα του σεξ, είναι μάλλον άκαιρο. Ο κόσμος είναι μεγάλος, εραστές και ερωμένες υπάρχουν παντού, το μόνο που μένει είναι να βρει ο καθένας εκείνον ή εκείνη που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μας... :)

      Διαγραφή
    7. Φυσικά την δική μου γνώμη ευελπιστώ να εκφράσω εδώ :)
      Αγαπητέ μου δεν είμαι πρόθυμη να πειστώ οτι υπάρχουν γυναίκες
      δη΄λαδή σεβαστό τους ποσοστό που το βλέπει αλλιώς
      (εκτός και πειστώ κατόπιν δηλώσεώς τους που δεν θα γίνεται για το Θεαθήναι.. ξερετε είναι όλα αυτά και λιγάκι της μοδός :p)
      Σας γράφω βαστικά και συγχωρείστε με μα και ο δικός μου χρόνος τέτοια ώρα αρχίζει να γίνεται πολύτιμος :)

      λίγα θα πω ακόμα λοιπόν και σας ευχαριστώ για την άνεση που εισπράττω :)

      εχθρός του καλού είναι το καλύτερο..
      ποιότητα είναι αυτό που αναγνωρίζουμε ως ανώτερο με τα δεδομένα μας ο καθένας.. εσείς το είπατε!.. με αυτό που ως τα τώρα γνωρίσαμε.

      ο ήρωας της ιστορίας σας με την δική μου ματιά
      έχει κολλήσει στην εφηβεία του
      τότε που το ξύπνημα του κορμιού του ήταν η ανώτερη ποιότητα για εκείνον
      και εκεί έμεινε θεωρώντας πως αρκεί να το αναπαράγει ολοένα...

      δεν μπορεί ούτε να φανταστεί
      οτι η επιφάνειά του
      κρύβει ένα σωρό υποστρώματα!

      τον δικαιολογώ
      δεν τον καταδικάζω...

      αρνούμε όμως να τον εξυψώσω!

      είναι πολύ λεπτό το σημείο
      και πολύ φοβάμαι
      πως στόχος εδώ δεν είναι η αποδοχή
      η κατανόηση, η εξήγηση..
      μα η εξυψωση αυτών των συμπεριφορών

      όχι από εσάς! εσείς αφήσατε εδώ μια ιστορία
      καλογραμμένη και πολύ επιτυχημένη
      ειδικά αν κρίνουμε από το πόσες σκέψεις παρήγαγε!

      μα και τα σχόλια έχουν και αυτά έναν ρόλο
      θεωρώ.. και πάλι προσωπική μου θέση :)

      Σας ευχαριστώ θερμά για την κουβέντα!
      Καλό σας απόγευμα! :)

      Διαγραφή
    8. Μα ποιος είπε πως πρέπει να τον εξυψώσετε; Έχετε - ξαναλέω - την άποψή σας γι' αυτόν η οποία είναι σεβαστή. Αν πάλι κάποιος αναγνώστης ή αναγνώστρια εξυψώσει τον εν λόγω ήρωα, επίσης η άποψή του είναι σεβαστή. Προφανώς το κάνει για δικούς του λόγους. Και αναρωτιέμαι, αν οι γυναίκες δεν ήταν 3000 και ήταν 100. Θα είχατε την ίδια άποψη;

      Διαγραφή
  9. φύλου και όχι φύλλου! όλο την πατάω! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αμέλησα νωρίτερα να σταθώ σε αυτό που λέτε
    οτι απορρίπτω και δεν με αφορούν αυτοί οι άνθρωποι.
    έχετε λάθος.
    όπως λάθος έχετε πως κακώς προσπαθώ να κατανοήσω το οτιδήποτε.
    φυσικά θέμα απόρριψης ή μη ποτέ δεν τέθηκε γιατί
    το πρόσωπο απλά δεν είναι υπαρκτό.
    η ήρωάς σας είναι ιδέα!
    γι αυτό και χρησιμοποίησα αρχικά των όρο απαξίωση..

    μπαίνει σε λειτουργία το σύστημα αξιών του καθένα μας εδώ :)

    Είχα πιστέψει πως το ζήτημα του σεβασμού της κάθε άποψης είναι δεδομένο...
    όπως και την δυνατότητας έκφρασης της όποιας άποψης βεβαίως...

    ποια είναι η δική σας;

    επειδή η άποψη του αφηγητή ομοιάζει περισσότερο με αυτό που εκφράζω
    τουλάχιστον από ό,τι αντιλήφθηκα...

    αν οι γυαίκες ήταν εκατό
    η αποψή μου
    που δεν ορίζεται από τον ήρωα
    αλλά από εμένα την ίδια
    θα ήταν φυσικά η ίδια

    απλώς το κείμενό σας δεν θα ισορροπούσε το ίδιο
    πιθανότατα θα ήταν διαφορετικό

    εκατό γυναίκες σημαίνει πως για την καθεμία αφιερώθηκε
    το σεβαστό χρονικό διάστημα
    των αρκετών μηνών
    οπότε εδώ θα είχε ισχύ αυτό που λέτε
    πως ο καθένας όντως αναζητά τον σύντροφο που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία του

    οι ενστάσεις μου θα ήταν διαφορετικές σε αυτήν την περίπτωση

    ο αριθμός όμως δεν είναι εκατό! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή λειτουργείτε οξύμωρα. Φάσκετε και αντιφάσκετε. Προσπαθείτε, λέτε, να κατανοήσετε μια συμπεριφορά που έχετε ήδη από το πρώτο σχόλιό σας απορρίψει. Ε δεν υπάρχει περίπτωση να την κατανοήσετε ποτέ. Ο ήρωας σαφώς και είναι φανταστικός. Υπάρχουν όμως άνθρωποι με τη λογική του εκεί έξω, στην πραγματική ζωή. Κρίνοντας λοιπόν από τα σχόλιά σας είπα πως αυτοί οι άνθρωποι δεν σαν αφορούν γιατί τους έχετε απορρίψει λόγω του τρόπου που λειτουργούν.
    Γράφετε "Είχα πιστέψει πως το ζήτημα του σεβασμού της κάθε άποψης είναι δεδομένο...
    όπως και την δυνατότητας έκφρασης της όποιας άποψης βεβαίως..."
    Το αρνήθηκε κανείς αυτό;
    Η δική μου άποψη για το θέμα είναι πως κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός κόσμος. Το πως αισθάνεται καλά ο ίδιος με την πάρτη του είναι δικαίωμά του αρκεί να μην το κάνει εις βάρος άλλων.

    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το "προσβλητικό" στέλεχος του σχολίου σας
    καθώς εγώ δεν θεωρώ πως φάσκω και αντιφάσκω
    θα το αφήσω
    γιατί αυτή τη στιγμή
    δεν διαθέτω τον χρόνο...

    Συμφωνούμε απολύτως πως ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός κόσμος!
    ο ήρωάς σας δεν ξέρω...
    η τελοσπαντων είναι πολύ μάγκας
    να ταξιδεύει σε μία ευκαιριακή συνεύρεση έναν ολόκληρο κόσμο..!

    θεωρείται την ερωτική συνουσία
    κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες -το τονίζω
    την πεμπτουσία της Δημοκρατίας;;;

    σε αυτήν την περίπτωση, πηγαίνω πάσο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λυπάμαι αν θεωρήσατε τον εαυτό σας προσβεβλημένο. Δεν είχα τέτοια πρόθεση. Από εκεί και πέρα "συνουσία και πεμπτουσία της Δημοκρατίας"... εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά! Δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε.
    Από εκεί και πέρα όμως - και κλείνω εδώ - απομονώσατε μια φράση από όσα είπε ο ήρωας... και δεν είδατε πιο κάτω τι αναφέρει όταν τον ρωτάει ο αφηγητής τι κέρδισε απ' όλο αυτό.
    Λέει λοιπόν ο ήρωας... "- Στην ουσία τίποτα. Μια ματαιότητα είναι. Πέρα από το προφανές της ικανοποίησης την ώρα που συνέβαινε και ορισμένων καλών αναμνήσεων σήμερα που κάνουν ακόμα το αγόρι μου να σηκώνεται με χάρη".

    Να είστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. απαντώ λοιπόν
    πως την συμπεριφορά
    φυσικά την κατανοώ και την αναγνωρίζω

    αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα πάρω θέση
    εκφράζοντας την δική μου άποψη
    που όπως λέτε είναι σεβαστή εξίσου!

    το να απορρίπτει κανείς μία συμπεριφορά
    να την κρίνει σωστότερα μάλλον!
    δεν σημαίνει απαραιτήτως
    πως αδυνατεί να την κατανοήσει

    εγώ δεν βλέπω εδώ καμία αντίφαση.

    όσο για το οξύμωρο..
    είναι γεμάτη από αυτό η πλάση!

    είδα μόλις το έπόμενο σχόλιο σας :)

    λέτε πως δεν το παρατήρησα;;
    μία ματαιότητα λοιπόν
    για την οποία καυχιέται
    και την οποία προβάλει
    με αυτόν τον τρόπο
    που προσωπικά με ερεθίζει..

    εννοώ στα νεύρα :p

    να είστε καλά επίσης
    και πάντα εμπνευσμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βαρώνη Έρρικα φον Στούφελ30 Ιουνίου 2012 στις 2:45 μ.μ.

    Έχω διαβάσει αυτή την εκπληκτικά γραμμένη και απλωμένη δραματουργικά ιστορία, που διαθέτει χιούμορ, σαρκασμό και πάθος και ακόμα δεν έχω καταλάβει την ένσταση της κυρίας που αυτοαποκαλείται flash. 'Αραγε, η πλούσια σεξουαλική δραστηριότητα του ήρωα της ιστορίας και η σχεδόν αφοπλιστική ειλικρίνειά του μήπως ξύνει κάποιες εσωτερικές, ερωτικές πληγές της; Φαρμακεία υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. προκάλεσα την παρουσία κάποιας/κάποιου που αυτοαποκαλείται Βαρώνη!?
    και μόνο το γεγονός μου προκαλεί δέος!
    πάω να σφουγγαρίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βαρώνη Έρρικα φον Στούφελ30 Ιουνίου 2012 στις 2:54 μ.μ.

    Έπρεπε να το είχατε κάνει ήδη από ώρα, αγαπητή μου. Θα ήταν πολύ καλύτερος τρόπος εκτόνωσης. Και δεν προκαλέσατε τίποτα, αλίμονον! Δεν έχετε αυτή τη δύναμη που φιλοδοξείτε να αποδώσετε στον εαυτό σας, παρά μόνο μια ευχέρεια στον ελληνικό γραπτό λόγο, χαριτωμένη και διασκεδαστική θα έλεγα. Το δε περιεχόμενον των σχολίων σας είναι πλίνθοι τε και κέραμοι, ατάκτως ερριμένοι. Μα εντελώς ατάκτως όμως. Υγιαίνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υγεία Βαρώνη μου!
    πάνω από όλα ψυχική υγεία..
    εκτονωθείτε λοιπόν με την ησυχία σας :)

    μην παραλείπετε όμως πού και πού
    να μας χαρίζεται και την δική σας άποψη
    πάνω στο θέμα της κουβέντας.. εάν διαθέτεται μία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα παρακαλούσα να πέσουν λίγο οι τόνοι και ειδικά εσάς... Βαρώνη Φον Στούφελ (καλώς ήλθατε κιόλας, δεν σας έχω ξαναδεί από τα λημέρια μου). Να πέσουν οι τόνοι και να λήξει εδώ όλο αυτό. Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βαρώνη Έρρικα φον Στούφελ30 Ιουνίου 2012 στις 3:08 μ.μ.

    Θα ήθελα πολύ να είμαι ή η Λία της ιστορίας η, γενικά, μια από τις 3.000 γυναίκες με τις οποίες συνουσιάστηκε ο ήρωας της ιστορίας. Αυτό, ελπίζω, να σας είναι αρκούντως διαφωτιστικό ως προς την άποψή μου που ζητάτε. Α, μια χαρά ρα γράφετε τα ελληνικά. Η μερική ανορθογραφία σας όμως (χαρίζεται αντί για χαρίζετε, διαθέτεται αντί για διαθέτετε) μου χαλάει τη γεύση από τη σαμπάνια που τώρα πίνω. Προσπαθείστε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μου ζητάτε να προσπαθήσω..
    η επιθυμία σας διαταγή Βαρώνη μου!!!
    μα είναι τόσο άδικο...

    εν αντιθέση με εσάς
    που δεν χρειάζεται να κοπιάσετε διόλου
    για την επίτευξη του στόχου σας!..

    βλέπετε ο άνθρωπος γεννιέται
    δεν γίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βαρώνη Έρρικα φον Στούφελ30 Ιουνίου 2012 στις 3:14 μ.μ.

    Αγαπητέ Ρειμόντ, σέβομαι το χώρο σας, ευχαριστώ για τη φιλοξενία, σταματώ λοιπόν τη στιχομυθία με την αυτοαποκαλούμενη κυρία flash εδώ. Άλλωστε υπάρχουν απείρως πιο ενδιαφέροντα άτομα στον κυβερνοχώρο αλλά και στον κόσμο εν γένει. Σας φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βαρώνη Έρρικα φον Στούφελ30 Ιουνίου 2012 στις 3:18 μ.μ.

    Πριν στεγνώσει το σχόλιό μου, το διαπράξατε πάλι. Εν αντιθέσει είναι, δοτική η πτώση, όχι εν αντιθέση! Ανοίξτε κανένα λεξικούλι πια, στραβώθηκα η γυναίκα με τέτοια ανορθογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όπως διατάξετε βαρόννη μου!

    το άει σιχτίρ

    καλά το έγραψα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρακάλεσα να πέσουν οι τόνοι. Δεν θα ήθελα να συνεχιστεί όλο αυτό. ΤΕΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Bye, Bye Miss Orange Pie!

Οι κυρίες στην ακτή

Ήταν μια τέλεια μέρα...