Η Γκανάς των Εορτών (λίγο νωρίτερα...)

Εδώ χειμώνιασε για τα καλά.
Μυρίζεις βρεγμένο χώμα και μουλιασμένο πεύκο.
Άσπρισαν οι καμινάδες απ' τα τζάκια... μυρίζεις και καμένο ξύλο.
Χουχούλιασμα λοιπόν και... σοκολάτα!
Μια γκανάς με άρωμα εσπρέσσο, εσπεριδοειδή και φρούτα του δάσους.

Φτιάχνουμε τη γκανάς η οποία τρώγεται κι έτσι.. δεν χρειάζεται συνοδευτικά!!! Πάμε όμως... 2 κουτάκια κρέμα γάλακτος λάιτ και μια σοκολάτα κουβερτούρα ή υγείας την οποία σπάμε και τη ρίχνουμε στην κρέμα. Η κρέμα έχει τοποθετηθεί σε κατσαρολάκι στη φωτιά να ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΡΑΣΕΙ. Η σοκολάτα λιώνει αργά και ηδονικά και κάπου εκεί προσθέτουμε και μια κουταλιά (ή δύο) του γλυκού ωμό καφέ εσπρέσσο. Ανακατεύουμε ΣΥΝΕΧΕΙΑ για να μην μας πιάσει.... Απ΄το κέντρο προς τα τοιχώματα γιατί πάντα στο κέντρο συγκεντρώνεται... Σε περίπου 7 λεπτά είναι έτοιμη, η σοκολάτα έχει λιώσει καλά, η γκανάς μας είναι κρεμώδης όσο πρέπει!


Παίρνουμε μπολάκια ή ποτήρια σαμπάνιας... Στη βάση μια κουταλιά μαρμελάδα ή εναλλακτικά γλυκό του κουταλιού. Εδώ χρησιμοποίησα μαρμελάδα με φρούτα του δάσους και τη δική μου με το πορτοκάλι.

Πάνω απ' τη μαρμελάδα ρίχνουμε 2 κουταλιές γκανάς και πάνω στην γκανάς θρυμματίζουμε από ένα μπισκότο πτι μπερ ή νταϊτζέστιβ, ό,τι σας κάνει κέφι.

Καλύπτουμε τα πτι μπερ με γενναίες κουταλιές γκανάς και για το γαρνίρισμα έχουμε το υλικό της βάσης που χρησιμοποιήσαμε. Π.χ. μαρμελάδα πορτοκάλι κάτω; Το ίδιο και πάνω. Εναλλακτικά μπορείτε επάνω να κόψετε κομμάτια φρούτων όπως έκανα εγώ με μανταρίνι (το οποίο είναι συγγενής του πορτοκαλιού).

Στο ψυγείο για 2 - 3 ωρίτσες... και η γκανάς είναι έτοιμη!

Σχόλια

  1. εντάξει! τί να πει κανείς; εγώ απέφυγα τις εικόνες
    γιατί κάθε που τις κοιτάζω μένω άφωνη :P

    χαχα αυτό που παρατήρησα δε, είναι οτι κι εγώ δύο μαρμελάδες έχω στο ψυγείο..
    την πορτοκάλι που έφτιξα.. και άγρια μύρτιλα που δεν αντιστάθηκα και αγόρασα..
    σχεδόν ταύτιση! :ο)

    σε λίγες μέρες έχουμε κανονίσει χριστουγεννιάτικο στολισμό με φίλους.. οπότε και θέλω να μου πεις,
    τα υλικά που αναφέρεις δίνουν αυτά τα τρία μπολάκια που βλέπω;
    γιατί θέλω να την φτιάξω................... και πολύ θα αντέξω ως τότε.... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Πρωτότυπος και περιγραφικός όπως πάντα!!!

      Διαγραφή
    2. Κοίταξε, σε τέτοια θεάματα μόνο μια αντίδραση ειλικρινή μπορώ να έχω, νιαμ και νιαμ μέχρις τελευταίας ρανίδας του αίματός μου!

      Νιαμ!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Bye, Bye Miss Orange Pie!

Οι κυρίες στην ακτή

Ήταν μια τέλεια μέρα...