Αντίο θείε




Μαρίνης Αχτύπης 1958 - 2013

Αδελφός της μητέρας μου.
Είχε πάρει το όνομα του παππού μου και πατέρα του.
Έμαθα για τον αιφινιδιαστικό θάνατό του απ' το δελτίο ειδήσεων ιδιωτικού καναλιού.

Οι μάχιμοι της δημοσιογραφίας πεθαίνουν όρθιοι.
Το ίδιο και αυτός, στο ρεπορτάζ.
Κάμεραμάν για μια ζωή για λογαριασμό του ESPN και εσχάτως του Mega.
Τον πρόδωσε η καρδιά του.
Για μένα ήταν ο μακρινός φάρος που μ' έκανε να θέλω
ν' ασχοληθώ με τη δημοσιογραφία.

Βρέθηκε και στους 2 περσικούς πολέμους. Στη Γάζα. Πήγε παντού με την κάμερα στον ώμο.
Έμπνευση θα είναι. Πάντα.

Τελευταία φορά τον είχα δει πριν 2 χρόνια στην κηδεία της μάνας μου.

"Μεγάλε... μην μασάς. Προχώρα. Έχεις τη στόφα εσύ", μου είπε κερνώντας με ένα τσιγάρο.
Μεθαύριο θα ερχόταν στην παρουσίαση του βιβλίου μου. Η παρουσίαση θα γίνει κανονικά.
Και θα είναι εκεί.

Σχόλια

  1. Ναι. Θα είναι εκεί. Θα κάθεται στο βάθος αριστερά. Και θα σε καμαρώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό του ταξίδι.....θα σε καμαρώνει όπου κι αν βρίσκεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπάμαι πολύ :(
    Να ζεις να τον θυμάσαι...
    να ζεις να αγωνίζεσαι, να εξελίσεσαι
    και να προσφέρεις... έτσι και ο Φάρος σου πάντα αναμμένος θα μένει...
    εκεί και όπως πρωτάναψε σαν ήσουνα ακόμα παιδί...
    θα ήταν ένας σπουδαίος άνθρωπος και μόνο επειδή κατάφερε να αποτελέσει πρότυπο
    για κάποιον που εξελίχθηκε σε αυτό που είσαι εσύ...
    το πιστεύω αλήθεια οτι αυτό είναι ό,τι ποιο σπουδαίο μπορεί να κληροδοτήσει κανείς,
    αυτό και τα εμπεριέχει όλα...
    Καλό του Ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω... Ξέρω πώς νιώθεις. Εκεί θα είναι, και θα 'ναι πιο περήφανος από ποτέ. Αν δεις μια σκιά να φεύγει γρήγορα, λίγο πριν τελειώσει η εκδήλωση, θα ξέρεις ποιος είναι...
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ μου
    Τα θερμά μου συλλυπητήρια για την απώλεια του αγαπημένου σου Θείου.
    Είμαι σίγουρη πως είχε δει σε εσένα την φλόγα του δημιουργού, πίστευε σε αυτήν γι αυτό και η προτροπή του.
    Θα είναι κοντά σου, θα νοιώθεις την ψυχή του να χαμογελά στην δική σου επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ για τα σχόλια. Όλα πήγαν καλά. Ήταν εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Bye, Bye Miss Orange Pie!

Οι κυρίες στην ακτή

Ήταν μια τέλεια μέρα...