Ανάσα... (Έλλη)

- Λίγο κρασί ακόμα καλέ μου;
Είναι ζαλισμένη και το χαμηλό φως δεν την βοηθάει να επικεντρωθεί στο πρόσωπό του. Στέκεται με προτεταμένο χέρι, κρατώντας το κρυστάλλινο ποτήρι, αναμένοντας μιαν απάντηση που ίσως να μην δοθεί στον απαιτούμενο χρόνο πριν ζαλιστεί και πέσει ξανά άτσαλα στην πολυθρόνα. Το έκανε πριν λίγο και χτύπησε ελαφρά το πόδι της. Παραπονέθηκε μέχρι τη στιγμή που την πλησίασε, το πήρε τρυφερά στα χέρια του και άρχισε να τρίβει το πονεμένο σημείο. Δευτερόλεπτα μετά η γλώσσα του άφηνε υγρά χνάρια στον αστράγαλό της. Εκείνη βόγγηξε παθιασμένα και μόλις ο πόθος της άρχισε να εκμπέμπει τη μοναδική του ενέργεια στο δωμάτιο, ο άνδρας σταμάτησε. Επέστρεψε στο μεγάλο κρεβάτι και ξάπλωσε ανάσκελα.
Απάντηση δεν πήρε και μετά βίας κατάφερε να συγκεντρωθεί λίγο πριν πέσει, να μαζέψει πόδια και ζαλάδα μαζί και να καθίσει αξιοπρεπώς στην πολυθρόνα.
- Θα έπρεπε να χτυπήσω ξανά, να έρθεις να με γιατρέψεις όπως πριν, του είπε ναζιάρικα.
Εκείνος παραμένει ξαπλωμένος ανάσκελα, με κλειστά μάτια και το γυμνό στήθος του ανεβοκατεβαίνει ρυθμικά σαν μια καλοδουλεμένη μηχανή που λειτουργεί στο ρελαντί των δυνατοτήτων της.
- Ίσως πάλι να με άφηνες να πονάω, τον προκαλεί, σταυρώνοντας τα πόδια της και πίνοντας από το κρασί που του πρόσφερε πριν λίγο.
- Δεν είναι αποπνικτικός ο αέρας εδώ; Η φωνή του ακούγεται κουρασμένη, ίσως και ελαφρώς απογοητευμένη. Μπορεί πάλι να φταίει το μποζολέ, ένα μπουκάλι που ήπιε σχεδόν μονορούφι, σαν μπήκαν στο δωμάτιο. Ώρα πριν. Ο χρόνος δεν έχει σημασία. - Χρειάζομαι μια καθαρή ανάσα αέρα, συμπληρώνει.
Η γυναίκα σηκώνεται από την πολυθρόνα και πλησιάζει το παράθυρο του δωματίου. Στα μάτια της καθρεφτίζεται ένα πάνελ χρωμάτων, της νύχτας και της πόλης. Λαμπυρίζουν από το αλκοόλ και την έξαψη.
- Σου έχω πει πόσο λατρεύω αυτή τη μέρα; τον ρωτάει δίχως να πάρει τα μάτια της από τη μαγευτική θέα.
- Νομίζω πως κάθε χρόνο μου το τονίζεις αυτό.
- Μμμμ, ναι, γιατί αξίζει. Είναι ίσως το μοναδικό πράγμα που κάνουμε μαζί μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια. Το μοναδικό πράγμα που προυπήρχε και συνεχίζει να υφίσταται, που δεν έχει αλλάξει.
- Και αυτό το τονίζεις κάθε χρόνο.
- Ω πάψε. Μια δόση παράπονου και άλλη μια δόση αγαπησιάρικου μαλώματος από τα χείλη της. -Μην ακυρώνεις τη στιγμή, θυμίζοντας μου πόσο κλισέ μπορώ να γίνω μια μέρα το χρόνο. Έχω δικαίωμα σε αυτό πιστεύω.
- "Ο θάνατος θα' ρθει και θα' χει τα μάτια σου..."
- Τι;
- Αυτή είναι η επόμενη ατάκα σου αν θυμάμαι καλά. Το ποίημα του Παβέζε... "Θα' ναι σαν να παρατάς ένα πάθος..."
- "Και θα κατέβουμε στην άβυσσο βουβοί".
- Αυτό είναι στο τέλος. Πήδηξες στίχους.
- Πήδα με. Εδώ.
Η σκιά αφήνει το κρεβάτι πλησιάζοντας εκείνη που στοιχειώνει το παράθυρο, σαν μια κηλίδα που έσπασε σε δύο μικρότερες και που τώρα ξαναβρίσκουν η μία την άλλη. Με κινήσεις κοφτές, προμελετημένες, γίνονται ένα και για κάποιο ελάχιστο του χρόνου, οι τοίχοι του δωματίου που φωτίζονται απαλά, μετατρέπονται σε ένα οργιαστικό θέατρο σκιών. Τους ήχους του πόθου, τους αποκεφαλίζουν τα χέρια τους πριν βγουν από τα στόματα και ντροπιάσουν το θείο. Πριν αποδείξουν πως είναι σκιές θνητών αυτές που αντιμάχονται το πάθος και το χρόνο.
Τελειώνουν ξέπνοα και διασπώνται ξανά σε δύο ανεξάρτητα κομμάτια. Εκείνος πια στην πολυθρόνα και εκείνη κάθεται στο παχύ χαλί, με το ένα χέρι να στηρίζει το κορμί της σε όρθια θέση και το άλλο να τρίβει τις δαγκωματιές στο λαιμό της.
- Μια ανάσα θέλω. Την έχω ανάγκη, ψελλίζει και μοιάζει να καίγεται στον πυρετό.
Εκείνος την κοιτάζει αδιάφορα, σηκώνεται και πάει στο διπλανό δωμάτιο, περπατώντας ανάμεσα σε άδεια μπουκάλια κρασιού, ένα γούνινο παλτό, ένα σακκάκι κι ένα πουκάμισο. Τα κουμπιά του έχουν φύγει και έχουν σκορπίσει στη μοκέτα. Βρίσκει το μπαρ και ψάχνει. Ανακαλύπτει άλλο ένα μπουκάλι μποζολέ, το ανοίγει με δυσκολία και αρχίζει να πίνει χωρίς να χρησιμοποιήσει ποτήρι. Επιστρέφει και στέκεται μπροστά της, με το παντελόνι κατεβασμένο στους αστραγάλους, και το μαραμένο πέος του να εξέχει από το εσώρουχό του.
Σέρνεται προς το μέρος του, παίρνει το πέος στο χέρι της και κατόπιν στο στόμα της. Για λίγο ακούγονται μόνο οι ήχοι που κάνει η γλώσσα της πάνω του, πριν τη λούσει με το υπόλοιπο κρασί, αφήνοντας ένα γέλιο που μοιάζει να' ναι ψεύτικο.  Εκείνη αφήνει μια κραυγή αλλά μόνο για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου πριν συνεχίσει με περισσότερο ζήλο αυτό που κάνει.
- Δεν μας σώζει ούτε η άβυσσος Έλλη. Το λέει παραιτημένα πια. Κλείνει τα μάτια και περιμένει να τελειώσει ξανά.

Το επόμενο πρωί τους βρίσκει με φρικτό πονοκέφαλο, μα νηφάλιους και καλοντυμένους. Το πουκάμισο αντικαταστάθηκε από ένα άλλο το οποίο έφτασε στο δωμάτιο κατόπιν μιας τηλεφωνικής παραγγελίας στη μπουτίκ του ξενοχοδείου.
Τρώνε πρωινό σαν δύο ξένοι, ούτε καν φίλοι που βρέθηκαν εκεί προκειμένου να πουν τα νέα τους και να μοιραστούν τις ζωές τους. Σιωπηλά, σχεδόν δεν κοιτάνε ο ένας τον άλλον.
- Τι είπες αυτή τη φορά στη γυναίκα σου; τον ρωτάει πίνοντας μια γουλιά καφέ και κοιτάζοντάς τον εξεταστικά.
- Ότι και πέρυσι. Η ετήσια συνάντηση της τάξης των αποφοίτων μακριά από την πόλη, στην εξοχή.
- Κι εγώ είπα ότι θα πάω στο εξοχικό για δύο μέρες. Ό,τι είχα ανάγκη να απομονωθώ.
- Μμμμ επικίνδυνο. Μπορεί να προκαλέσει ερωτήσεις.
- Ερωτήσεις;
- Τύπου, "γιατί θες να το κάνεις αυτό;"  Δεν θα έχει άδικο να σε ρωτήσει.
- Δεν μιλάμε πια. Δεν θα ενδιαφερόταν.
- Διάβολε, στοιχηματίζω ότι αυτό σκεφτόσουν και για μένα όταν είμασταν παντρεμένοι.
- Ναι, το σκεφτόμουν.
- Είσαι μαζί μου όμως.
- Χαλάρωσε σε παρακαλώ. Μια φορά το χρόνο βρισκόμαστε. Είναι η επέτειός μας.
Σταματά να τρώει, πίνει μια γουλιά καφέ και την κοιτάζει στα μάτια.
- Είναι γελοίο ξέρεις. Να συναντιόμαστε ακόμα μια φορά το χρόνο και να κάνουμε ότι πρωτοκάναμε πριν από 12 χρόνια.
- Στο είπα και χθες βράδυ. Είναι το μόνο που δεν άλλαξε. Εμείς ναι. Αυτό έμεινε σταθερό. Είναι η δική μας σταθερά συνάρτηση.
- Γελοίο είναι.
- Με θες ακόμα όμως. Το έδειξες χθες. Πολλές φορές.
Δεν μιλάει. Παύει να την κοιτάζει στα μάτια.
- Το ίδιο είπες και πέρυσι ξέρεις. Είναι ικανή να βυθίσει ακόμα πιο πολύ το μαχαίρι και να σκάψει τη μνήμη.
- Σκατά Έλλη.
- Τρώμε καλέ μου.
- Τελείωσα. Τελειώσαμε.
- Ας κάνουμε υπομονή απλά. Ένας χρόνος είναι. Θα περάσει.
Αφήνει την πετσέτα, σηκώνεται, βάζει το σακάκι του και χωρίς να πει τίποτα φεύγει.
Μένει για λίγο μόνη και ανακαλεί το ποίημα, ένα κομμάτι του, που θυμάται πάντα αυτή εδώ την ώρα, κάθε χρόνο την ίδια μέρα.

Τα μάτια σου
θα ΄ναι μιά μάταιη λέξη,
μια πνιγμένη κραυγή, μια σιωπή .
Σαν κι αυτή που κάθε πρωί
βλέπεις, όταν σκύβεις μόνη σου
πάνω απ΄τον καθρέφτη. Ω αγαπημένη ελπίδα,
εκείνη τη μέρα που κι οι δυο θα μάθουμε
πως είσαι ζωή και τίποτα.



Σχόλια

  1. θέλω να πω πως το βρίσκω τραγικό μάλλον παρά γελοίο, για να είμαι ειλικρινής σαν πρώτη αντίδραση το βρίσκω άρρωστο.. ύστερα διστάζω να αφήσω σχόλιο, καταλαβαίνω πως ακόμα κάτι μου λείπει.. θυμάμαι τον τίτλο, η ανάσα!.. πρέπει να βγω από το δωμάτιο...

    αααχχ (βαθιά εισπνοή σε πραγματικό χρόνο)

    Καληνύχτα σας με αναπνοές
    ανοιξιάτικης δροσιάς! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το κείμενο μου θύμισε Άρλεκιν.
    Τολμώ! Ναι, τολμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέω αυτή την φορά να μη σχολιάσω την ιστορία αλλά να μείνω ΕΔΩ... "Τους ήχους του πόθου, τους αποκεφαλίζουν τα χέρια τους πριν βγουν από τα στόματα και ντροπιάσουν το θείο. Πριν αποδείξουν πως είναι σκιές θνητών αυτές που αντιμάχονται το πάθος και το χρόνο."

    Εξαιρετικό αγαπητέ Αρμάντ ! Εξαιρετικό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σείριε ντάρλινγκ,
    αν μια γυναίκα σας έλεγε "Λίγο ακόμα κρασί, καλέ μου;",
    θα θέλατε να την πηδήξετε ή να φύγετε πάραυτα από τον χώρο με ελαφρά (έως και βαρέων βαρών) πηδηματάκια;
    Πείτε μου την αλήθεια, Σείριε. Τολμήστε! Μπορείτε!
    Επιχειρήστε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Εντυπωσιάστηκα που απευθυνθήκατε σε εμένα αν και εμμέσως, προφανώς, σχολιάζετε ένα σημείο από το κείμενο του αγαπητού Αρμάντ...που μάλλον θα χαμογελά όταν δει τι γίνεται στο blog του εν τη απουσία του :)

      Ω! Theorema!!! Φυσικά και θα το τολμήσω !!! Λάτρης της αλήθειας και ας της κάνω μερικές φορές απιστίες :)
      Απλώς θα μου κάνετε την χάρη μετά να μου εξηγήσετε το κίνητρο της ερώτησής σας. Υποψιάζομαι ότι δεν χρειάζεται να σας πω Τολμήστε !!!

      Αν μια γυναίκα μου έλεγε κάτι τέτοιο θα γελούσα και θα της έτεινα το ποτήρι!
      Αν όμως ένας άντρας που ποθούσα, να το διευκρινίσουμε, μου έλεγε κάτι τέτοιο...θα ήθελα να τον πηδήξω, ή βάλτε ένα άλλο ρήμα της αρεσκείας σας, γιατί τι θα ήθελα μαζί του, μόνοι σε ένα κλειστό χώρο πέρα από το να πιούμε κρασί, που το λατρεύω παρεπιπτόντως αν και του κάνω που και που απιστίες :)
      (μη θεωρήσετε δεδομένο ότι απιστώ σε ότι λατρεύω... χαχαχαχαχαχα, ούτε ότι η παρουσία του κρασιού θα ήταν απαραίτητη :)

      Φυσικά δεν θα απευθυνόταν σε εμένα λέγοντας ...καλέ μου!
      Βλέπετε, μπερδευτήκατε όπως όλοι και δεν σας αδικώ γι' αυτό, από το seirios :)
      Ο seirios όμως είναι Η seirios :)
      Το προφανές δεν είναι πάντα το αληθινό...
      μα μια "οικογένεια" είμαστε εδώ μέσα... ας γνωριστούμε καλύτερα :)

      Μη ξεχάσετε την μικρή χάρη που σας ζήτησα!!! Επιχειρήστε το !
      Τα φιλιά μου!

      Υ.Γ. τι ζει ο αγαπητός Αρμάντ εδώ μέσα...!!!

      Διαγραφή
    2. Seirios! τί ανακάλυψη!!!
      πολύ τη χάρηκα!!!
      σας κατανοώ, και εγώ δεν έχω επιλέξει
      και το πιο θυληπρεπές όνομα! :)

      για την χρήση που κι εγώ έκανα στο δικό σας
      ζητώ με τη σειρά μου την κατανόησή σας :)

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    3. θηλυπρεπές.. κάτι το σοκ κάτι η βιασύνη! :p

      Διαγραφή
    4. στην ουσία περί εξομολογήσεως μάλλον επρόκειτο flash :)
      και μη νομίζεται ότι τυχαία επιλέγουμε τα ονόματά μας... είναι αυτό το άτιμο το υποσυνείδητο που μας διαφεντεύει!
      Ίσα ίσα που το δικό σας, έχει την ομορφιά της σταθερής περιοδικότητας του Φωτός !!!
      Στο κάτω κάτω τι σημασία έχει ο προσδιορισμός του φύλου εδώ ; Η σκέψη έχει. Ο άνθρωπος.

      Εγώ ζητώ την κατανόησή σας για το μικρό μπερδεματάκι :)
      Καληνύχτα !

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα σας και να χαίρεστε μέρα που είναι τις ηρωίδες σας!

    τί να σας κάνω που ξύπνησα νωρίς και θέλω να αφιερώσω σε εποικοδομητική κουβέντα την ωρα; :)

    καταρχήν προσπαθώ να συνδέσω την κεντρική ιδέα της αβύσσου του κειμένου σας με την γυναικεία μου ψυχή αλλά άκρη δεν βγάζω,
    οπότε και θα στραφώ στα σχόλια..

    παρατήρησα κι εγώ το σημείο που αναφέρει ο Σείριος.. εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και η κηλίδα η διαιρεμένη σε δύο σκιές που ξανασμίγουνε, με μάρτυρα την φωταγωγημένη πόλη!

    είναι δεδομένο πώς απολαμβάνω τις ιστορίες σας (φανατική αναγνώστρια :) κυρίως για τον ρυθμό, την αμεσότητα και την κινηματογραφική ζωντάνια τους!

    κατόπιν, έχοντας κατακτήσει την τροπή και το συναίσθημα που αποστάχθηκε, το θείο στο απόσπασμα το δοθέν από τον Σείριο μετετράπη στον θείο μου τον Βρασίδα :p
    και το θεωρώ επίσης συγγραφική σας κατάκτηση αυτό το παιχνίδισμα τον νοημάτων στο νου του καθένα μας!
    απλώς θεωρώ πως το θείο δεν μπορεί να προσβληθεί από οτιδήποτε το αληθινό, κατλαβαίνετε..

    τα Άρλεκιν τώρα.. νομίζω είναι μια συγκεκριμένη λογοτεχνική βιομηχανία που στο δικό μου μυαλό τουλάχιστον είναι καθαρά εκδοτική και όχι ποιοτικής ουσίας... έχω διαβάσει Άρλεκιν, κάποια πολύ καλά, κάποια πολύ κακά, και μέτρια τα περισότερα... δεν είμαι γνώστης, αλλά νομίζω πως κάθε ερωτικού περιεχομένου λογοτέχνημα μπορεί πιθανά να στερεoτυποποιηθεί με την ταμπέλα του Άρλεκιν, η οποία όμως σε πρώτη ανάγνωση είναι απλώς και μόνο εκδοτική..
    αυτό ήθελα να πω :)

    και η ώρα πέρασε.. καλημέρα σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλους,
    Καλημέρα Σείριε :)
    Ναι, μετά χαράς να απαντήσω:
    Ομολογώ πως αν βρισκόμουν σε ένα περιβάλλον τόσο γλυκερό, τόσο κλισέ και τόσο αναμενόμενο όσο αυτό, δεν θα φτιαχνόμουν. Το αντίθετο. Αν ένας άντρας με ρωτούσε "λίγο ακόμη κρασί καλή μου;", θα έβαζα τα γέλια.
    Επ ουδενί δεν κρίνω το κείμενο του λατρεμένου μας, απλώς επαναλαμβάνω ό, τι είπα και σε αυτόν: κατά την ταπεινότατη γνώμη μου το κείμενο υστερεί σε φυσικότητα και θυμίζει το γλυκερό περιβάλλον των Άρλεκιν. είναι έκαν κείμενο "μη μου άπτου", όπου όλα προσφέρονται στο πιάτο στον αναγνώστη, η φαντασία δεν έχει χώρο να λειτουργήσει, το μυαλό δεν πετάει, απλώς προσγειώνεται. Υπερπαροχή πληροφοριών.
    Με ένα Άρλεκιν ξεχνιέμαι, αλλά δεν αναστατώνομαι, αν με εννοείτε :)
    Αλλά αυτή είναι η μικρούλα γνώμη μου και μόνο, ούτε κριτικός λογοτεχνίας είμαι ούτε σημείο αναφοράς για λογοτεχνικές λύσεις, παραδείγματα, αξιολογήσεις κλπ.
    Σας έκανα την ερώτηση επειδή με ξάφνιασε ο υπέρμετρος θαυμασμός και ο ενθουσιασμός που δείξατε για το κείμενο, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι, γιατί όχι; Ο καθένας φτιάχνεται με όσα τον φτιάχνουν τον ίδιο, δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε ομαδικώς σε αυτά λοιπόν.
    Σας καλημερίζω ξανά και ελπίζω ο αγαπημένος Ρέη να το καταδιασκεδάζει με αυτά που μας κάνει εδώ μέσα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια από τις ομορφιές του ανθρώπινου είδους, κατά την δική μου οπτική είναι η διαφορετικότητα που φέρει ο καθένας!

      Δημιουργείται έτσι ένα πολύ ενδιαφέρον μείγμα διαφορετικών ενεργειών που διαδρούν μεταξύ τους. Ο όποιος πολιτισμός διαμορφώθηκε ανά τους αιώνες και θα διαμορφωθεί στο μέλλον στην βάση του έχει αυτή την διάδραση. Μα και οι ανθρώπινες σχέσεις φυσικά!

      Προεκτεινόμενο, ο καθένας φτιάχνεται με όσα τον φτιάχνουν :) και εστιάζει κατά περίπτωση...
      Βρήκα λοιπόν εξαιρετικές αυτές τις δύο προτάσεις του λατρεμένου μας!!! τις απέκοψα και άφησα την υπόλοιπη ιστορία... (θα με συγχωρήσετε αγαπητέ Αρμάντ ;) :)
      Φυσικά και εγώ, είμαι ένας απλός αναγνώστης που...να... κάποια πράγματα τον αγγίζουν ιδιαίτερα, όπως όλους μας εξ' άλλου!
      Καλά κάνατε και με ρωτήσατε! Το καταχάρηκα !!!
      Το λιγότερο...προσφέραμε στον αγαπητό μας οικοδεσπότη ένα πλατύ χαμόγελο σήμερα, μάτια που θα γυάλιζαν σαν γάτα και ίσως κάποιες σκέψεις :)
      (μα τι λέω πάλι βραδιάτικα! :)))

      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα !!!
      Καλή σου νύχτα :)

      Διαγραφή
  7. Ώου!
    Τι να πω τώρα η αδαής μετά από τόσες αναλύσεις που έχουν προηγηθεί;
    Το μόνο που μου περνάει από το μυαλό είναι ότι η ηρωίδα σας χρήζει ιατρικής παρακολούθησης και ψυχικής στήριξης διότι δεν το βρίσκω και τόσο υγιές το γεγονός του εορτασμού επετείου για ένα γάμο που δεν υφίσταται πλέον.
    Αντιθέτως ένα πάρτι επετείου διαζυγίου θα το θεωρούσα απολύτως φυσιολογικό!
    Ο δε κύριος χρήζει βρεγμένης σανίδας που αντί να συνετίσει την δύστυχη Έλλη, συναινεί σε αυτή την γιορτή της πρώην επετείου τους.

    Τα σέβη μου, αγαπητέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν θέλω να πω κάτι άλλο.
    Απλώς γράφω αυτές τις γραμμές μόνο και μόνο για να πατήσω το "δημοσίευση σχολίου" και αυτό να δημοσιευτεί χωρίς να μου ζητήσει τίποτε άλλο!
    Το καταδιασκεδάζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάθε χρόνο ίδια μέρα του Σλέηντ … μόνο που εδώ έχουμε ένα ζευγάρι που παντρεύτηκε, χώρησε, ξαναπαντρεύτηκαν με άλλους συντρόφους και όμως παραμένουν πιστοί σε ένα μόνο… στην ερωτική τους τρέλλα που τους δένει με άρρηκτους δεσμούς.
    Προσπαθώ να καταλάβω από εχθές το γιατί….
    Στην αρχή με ξένισε σαν θέμα, σαν συνήθεια μου φάνηκε κατακριτέα … όμως ποιος μπορεί να μπει τόσο βαθειά στην ανθρώπινη ψυχή και να κρίνει? Βρίσκω λοιπόν πως η μόνη σταθερή που έχουν κρατήσει αυτοί οι δυο άνθρωποι στην ζωή τους είναι ο έρωτας που κάνουν μια φορά τον χρόνο… κάθε χρόνο. Όλα γύρω τους ρευστά, η ζωή , οι σκέψεις, οι σχέσεις τους με τους άλλους, ακόμα και η σχέση που είχαν μεταξύ τους και μόνο το οικίο που έχουν τα σωματά τους παραμένει ίδιο και τους δίνει δύναμη να συνεχίσουν. Μια ιστορία που με προβλημάτισε, με έκανε να βάλω όλα τα γρανάζια του μυαλού μου να δουλέψουν και μόνο γι αυτό σας ευχαριστώ Ρειμόντ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυρίες μου, είστε όλες ΑΠΟΛΑΥΣΗ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ που σας έχω αναγνώστριες! Θα σας έλεγα χρόνια πολλά μα φαντάζομαι ότι είστε αρκετά ανεξάρτητες και με μυαλό για να μην πιστεύετε στις ετήσιες γιορτές με ταμπέλες. Κάθε γυναίκα, όπως και κάθε άνδρας, γιορτάζει κάθε μέρα αν το θέλει, μαζί ή χώρια δεν έχει σημασία.
    ΛΑΤΡΕΥΩ τα σχόλιά σας, τους διαλόγους σας, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ. Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διαστροφές... και μ'αρέσουν πολύ...:-p
    Γνώρισα κάποτε στην Αγγλία μια γυναίκα που είχε χωρίσει και παντρευτεί τον ίδιο άντρα 4 φορές...
    Το σενάριο... εκνευριστικά οικείο τόσο που νομίζω ότι κάποιος ξέρει.................................
    Μια φορά το χρόνο... όπως τότε την πρώτη φορά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Bye, Bye Miss Orange Pie!

Οι κυρίες στην ακτή

Ήταν μια τέλεια μέρα...