Πικρή σοκολάτα... (Εύα)

Η Εύα λάτρευε πάντα τη σοκολάτα αμυγδάλου. Εκείνη από το περίπτερο, την απλή και όχι κάποια ακριβή μάρκα που ήταν υποχρεωμένη να απολαύσει λόγω της τιμής της. Αντίθετα, ποτέ της δεν συμπάθησε την πικρή σοκολάτα. Η ειρωνεία είναι πως σαν καταλαγιάσει η γεύση και οι δύο αφήνουν την ίδια γλύκα στο στόμα.
Η Εύα κοιμόταν ελάχιστα πια. Κυκλοφορούσε στο σπίτι σαν το βαμπίρ μέσα στη νύχτα, καπνίζοντας το ένα τσιγάρο πίσω από το άλλο, πίνοντας ελάχιστο κρασί, βράζοντας μακαρόνια στις 3 τα χαράματα τα οποία έτρωγε εντελώς σκέτα και νερόβραστα. Το αλάτι πάλι απουσίαζε από το σπίτι της. Αν το φαγητό είναι απόλαυση, η Εύα είχε πάψει να το βλέπει έτσι. Το αντιμετώπιζε σαν μια καθημερινή απαραίτητη πράξη προκειμένου να συνεχίσει να είναι όρθια και να θυμώνει. Η Εύα έτρεφε την Οργή και η Οργή την Εύα.
Είχε καθαρίσει τη τζαμαρία από τα πορφυρά γράμματα που είχε σχηματίσει η ίδια μερικές μέρες πριν με το κραγιόν της και για άλλη μια φορά απόψε η πόλη απλωνόταν ολόφωτη και σιωπηλή μπροστά της. Παραδόξως αυτό το βράδυ ήταν ήρεμη. Σχετικά. Ίσως. Έστω λίγο. Την Εύα την απωθούσε η ηρεμία. Τη σιχαινόταν αλλά και την αποζητούσε ταυτόχρονα. Και όταν ξέφευγε και χαλάρωνε έστω και λίγο, η Οργή ήταν πάντα εκεί να της θυμίζει πως της όφειλε χρόνο και ενέργεια. "Δεν τελειώσαμε ακόμα μαζί καλή μου", της ψιθύριζε στα σκοτάδια του μυαλού της. "Ίσως και να μην τελειώσουμε ποτέ..."

Υπάρχει μια ιστορία που μιλάει για την Οργή και τη Θλίψη. Και πως η μία ενίοτε φοράει τα ρούχα της άλλης και ο άνθρωπος τις μπερδεύει μη γνωρίζοντας ποια είναι ποια. Της την είχε θυμίσει μια μέρα πριν, μιλώντας της ξανά στο τηλέφωνο, με ηρεμία, γεγονός που για άλλη μια φορά είχε διαολίσει την Εύα. "Την ξέρω την ιστορία", σχολίασε μάλλον ειρωνικά. "Αυτά είναι μαλακίες", συμπλήρωσε με στόμφο νοιώθοντας ταυτόχρονα Οργή και για εκείνον που καθόταν τόσο άνετος στο γραφείο του και το έπαιζε γκουρού της ψυχανάλυσης. "Έκανα και δεν πρόκειται να ξανακάνω ψυχοθεραπεία. Στη χαρίζω αγόρι", του είχε πει γελώντας βραχνιασμένα.
Η Εύα τώρα γράφει στο ημερολόγιό της, καθισμένη στο λευκό, δερμάτινο καναπέ της. Δεν κρατάει ημερολόγιο, ποτέ της δεν κρατούσε, τώρα όμως νοιώθει την ανάγκη να το κάνει, να απαντήσει σε ερωτήσεις που της έχουν καρφωθεί στο μυαλό και καίνε σαν πυρωμένα σίδερα. Ερωτήσεις που τις έβαλε ΕΚΕΙΝΟΣ εκεί, λες και έχει βάλει στοίχημα να τη σώσει. Από τι; Και ποιος σου' πε ότι θέλω να σωθώ; Οτι έχω ανάγκη να σωθώ; Από τι; ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ....

"Δεν μισώ τους άνδρες, το αντίθετο μάλιστα. Δε θυσίασα ποτέ τίποτα και κανέναν. Μακάρι να μπορούσα να το' κανα κάποια στιγμή αλλά δυστυχώς πάω πάντα κατευθείαν και χτυπάω στον τοίχο..."
Μια γουλιά κρασί. Στυφό.
 
"Τον εαυτό μου πρώτα απ' όλα ικανοποιώ με τα ντου που κάνω στους τοίχους. Είναι πολύ εγωιστικό αυτό το ντου γιατί πρώτα απ' όλους εμένα φτιάχνει... Τον εαυτό μου θεωρώ θα τον θυσίαζα σε χλιαρά πράγματα".
Σιωπή στο σπίτι...

Άκουσε ξανά τα λόγια του, λες και εκείνη τη στιγμή βρισκόταν δίπλα της, στην άκρη του καναπέ, καπνίζοντας αρειμάνια με το βλέμμα της σιγουριάς να τη στοιχειώνει. Εκείνο που υποδήλωσε πόσο καλά τη γνώριζε. λλά δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς. Το καταλαβαίνω γλυκειά μου. Κάπως πρέπει να μαστιγωθείς... Τη μαμά σου την έστειλες αδιάβαστη αλλά δεν φτάνει... Η Οργή σου είναι ασύλληπτη. Απλά ασύλληπτη..."
ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ; Άρχισε να γράφει ξανά. Όφειλε να του απαντήσει. Να του κόψει τον τσαμπουκά της σιγουριάς και το ύφος του φωτεινού παντογνώστη. 
- "Ο πόνος είναι απαραίτητο συναίσθημα σε μια κατάσταση έρωτα κατ' εμένα, γιατί προϋποθέτει ότι έχω νοιώσει ΠΟΛΛΑ! Γκέγκε;;;" Το έγραφε μανιασμένα, νοιώθοντας υγρή την πλάτη της και μούσκεμα το κεφάλι της. Ξαφνικά αισθάνθηκε λες και ήταν κλεισμένη σ' ένα καμίνι που οι φλόγες του ήδη έγλειφαν το κορμί της. Η απάντησή του ήρθε αυτόματα. Και ας μην κούνησε ΚΑΝ τα χείλη του. Ένα μεγάφωνο την μετέδωσε στο μυαλό της. Εκνευριστικά ήρεμα. 
- Αχαχαχαχα. Ένα γέλιο που το περίμενε. Ένα γέλιο που παραδόξως δεν την ενόχλησε. Θα μπορούσε να γελάσει και η ίδια με τον εαυτό της τώρα. Το γέλιο έσβησε στο μεγάφωνο και ακούστηκε σοβαρά πια η φωνή του.
- "Ακριβώς μωρό μου... σου αρέσει να ΠΟΝΑΣ... Και όταν δεν το βρίσκεις απ' αλλού, το δημιουργείς η ίδια... Ο έρωτας είναι η αφορμή, ο πόνος σου είναι το ζητούμενο"!
- "Μα δεν είναι μαστίγωμα. Έτσι αντιλαμβάνομαι εγώ τον έρωτα. Τα υπόλοιπα για μένα είναι γλυκανάλατες μαλακίες...", ψιθύρισε. Η Εύα ψιθύρισε. Δεν φώναξε. Δεν του πέταξε το λάπτοπ. Δεν ξέσκισε με τα νύχια της τη μορφή που το μυαλό της είχε οπτικοποιήσει στην άκρη του καναπέ. 

Σηκώθηκε και πλησίασε την τζαμαρία. Ο ορίζοντας είχε σπάσει σε σημεία, αφήνοντας το αγουροξυπνημένο χρώμα τη αυγής να διεισδύει στο μαύρο της νύχτας που αργοπέθαινε. "Περαστικός είμαι στη ζωή σου μωρό μου. Δεν είμαι τοίχος για να μείνω", ήταν οι τελευταίες του κουβέντες και τις ανέσυρε από τη μνήμη της, τώρα που η πόλη ξυπνούσε, τώρα που σύντομα θα χωνόταν και πάλι στα μαύρα της σεντόνια για να ξεγελάσει ξανά τον εαυτό της πως μπορεί και κοιμάται ακόμα.
"Πόσους έρωτες καμικάζι μπορεί να αντέξει μια ζωή;" σκέφτηκε η Εύα μασώντας αδιάφορα και ακούγοντας το κρακ μιας πικρής σοκολάτας καθώς διαλυόταν στο στόμα της. "Πολλούς", απάντησε καταπίνοντας και νοιώθοντας την πίκρα να μετατρέπεται αυτόματα σε γλύκα. 
"Δεν μπορείς να γίνεις τοίχος καλό μου. Εσύ, ποτέ", απάντησε φωναχτά και πήγε για ύπνο. 
 

Σχόλια

  1. η Ευα ειναι πιο κοντά σε μενα από όλες τις γυναίκες των ιστοριών σας..
    αναγνώρισα στοιχεία μου..
    και πάλι σας συγχαίρω!

    ευχαριστώ για την πρόσκληση!
    με τιμά ιδιαίτερα!
    σας φιλώ
    καλή σας μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σας!
      Σας φιλώ!
      Με τιμά που με τιμάτε!
      Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα.
      Ευχαριστώ!
      Κανείς δεν είναι τέλειος... :P

      Διαγραφή
  2. Ποτέ μην λες ποτέ!
    ά ναι, έτσι είναι.. δεν είπα τίποτα πρωτότυπο βέβαια αλλά
    μια διαπίστωση ακόμα δεν βλάπτει :)

    Η Εύα λοιπόν.. δεν ξέρω αν φταίει που είμαι βιαστική ή αυτή καθ αυτή η ηρωίδα, νιώθω όμως πως δεν την συμπαθώ
    και πως δεν την κατανοώ, νομίζω πως συνηγορεί σε αυτό το δεύτερο, το γεγονός πως είναι μπερδεμένη η ίδια!

    Θεωρώ πως μένει στην επιφάνεια (δεν πα να ωρύεται!)
    και αυτό πάντα με απωθούσε στους ανθρώπους..

    ουφ το είπα και ανάσανα

    Καλη σας μέρα Ρεϊμόντ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σας.
      Λοιπόν, μου αρέσει που ασχολείστε τόσο με τις ηρωίδες. Δίνει άλλη διάσταση στο κείμενο αυτή η interactive προσέγγιση γραπτού - αναγνώστη. Πολύ μου αρέσει!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα σας!
    Φρονώ πως η Εύα πρέπει να κόψει τις σοκολάτες και τα μακαρόνια διότι οι υδατάνθρακες είναι πηγή ενέργειας και η ενέργεια στην Εύα φέρνει οργή.

    Απορία 1: Τι έκανε η Εύα στη μάνα της και την έστειλε αδιάβαστη;

    Απορία 2: Γιατί ενώ είχατε αναρτήσει από χθες αυτό το κείμενο το βλογρολ έκανε σαν να μην συμβαίνει τίποτα;

    Απορία 3: Υπάρχει τρόπος να με ειδοποιεί κάτι εγκαίρως εάν έχετε κάνει κάποια ανάρτηση; Εάν ναι πείτε μου ποιο κουμπάκι πρέπει να πατήσω.

    Σας ασπάζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα αγαπητή μου...

    Λέτε να είναι διατροφικό το πρόβλημα;;
    Με την απορία 1 θα μείνετε για λίγο. :)
    Για την απορία 2, ειλικρινά δεν ξέρω. Ίσως έφταιγε "κόλλημα" του μπλόγκερ. Αν συνεχιστεί αυτό απλά θα στέλνω σε όλους σας ένα ομαδικό μήνυμα ειδοποίησης για κάθε νέα ανάρτηση.

    Κι εγώ σας ασπάζομαι. Τα φιλιά μου επίσης στον αγαπητό Μήτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ax Εύα ! Τι τους θέλεις τους άλλους "τοίχους"; Έχεις τον δικό σου κτισμένο!
    Πίστεψες ότι θα προφυλαχτείς αλλά φυλακίστηκες τελικά... Όσο καλλιεργείς θλίψη και θυμό τόσο πιο χοντρός θα γίνεται!!!
    Άραγε γιατί έχεις τόση ενοχή...;

    Y.Γ. υπάρχει και η επιλογή, αγαπητέ Αρμάντ, να βάλετε εάν το θέλετε, το gadget "ενημέρωση μέσω mail". Γράφεται εκεί όποιος θέλει και η κάθε νέα ανάρτηση έρχεται στο mail του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σείριε. Ευχαριστώ πολύ για τη συνδρομή!!! Σας έχω πει πόσο λατρεύω που είναι τόσο ιντεράκτιβ αυτό το μπλογκ; Ε σας το λέω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H Εύα πότε θα αυτοκτονήσει; Η μάλλον πότε θα την αυτοκτονήσετε;

    Γιατί για εκεί την κόβω...

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή, άνθρωποι σαν την Εύα αυτοκτονούν κάθε μέρα... Χωρίς να δίνουν κυριολεκτικά τέλος στη ζωή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με την αθηνά.... και μάλιστα έχω και τεχνικά προβλήματα πέραν αυτού.... έχω λείψει μόνο μερικές μέρες και δεν ξέρω πότε θα προλάβω να διαβάσω όλες τις ιστορίες σας! Θα το κάνω όμως , όταν καταφέρω να τα επιλύσω.

    (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θα είναι αγαπητέ Abraxas οι ιστορίες. Θα σας περιμένουν! Καλές επιλύσεις!!! :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Bye, Bye Miss Orange Pie!

Οι κυρίες στην ακτή

Ήταν μια τέλεια μέρα...